Re: przejsciówka LPT -centronics

Autor: Bartek Wiecek <dante_at_ciach.eranet.pl>
Data: Thu 18 Jun 2009 - 09:39:12 MET DST

"dziobu" <xxxxxxxx@xxxx.xx> wrote in message
news:h1ajkk$du2$1@news.onet.pl...
> Szukasz więc kabla db25m na cn36m, o takiego:
> http://www.radar.pl/Db25mcn36m-18m-3762338/
> do znalezienia chyba w każdym sklepie komputerowym.

no własnie chyba nie jest az tak różowo...
w drukarce mam ten pręcikowy natomiast printserver jest przystosowany do
tego z belką.
(http://www.edimax.com/en/produce_detail.php?pd_id=22&pl1_id=7&pl2_id=34 -
tylko taki znalazłem, Wlan->port równoległy :-( )
Standardowy kabel drukarkowy nie podejdzie bo musiałby mieć z jednej strony
wersję damską tego z belką (CN36M??) a znaki na niebie wskazują ze tak nie
jest..
potrzebuję przejściówki która przerobi ten DB25 w taki do którego pasuje
CN36M.
Istnieje cos takiego czy trzeba samemu zrobic?
pzdr
Bartek