Re: PC'et domowy za ~ 2k.

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 18 Jun 2009 - 10:13:29 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Dominik & Co"
>Fakt, wszystko zależy, w jak głośnym otoczeniu przebywa się i jak
>głośny ma się komputer. No, ale jak jedno (komp) czy drugie (otoczenie)
>jest głośne, to jaki ma sens dobrej jakości głośnik, jak i tak go
>dobrze nie słychać? (nie, zwiększenie głośności NIE jest rozwiązaniem :-)

To, że jedno jest głośniejsze od drugiego nie oznacza jeszcze, że jedno
i drugie jest głośne :-)
Poza tym, mózg to jednak sprytna bestia i potrafi sobie wiele
wyfiltrować i jednak inaczej brzmi względnie dobry sprzęt (choć faktycznie
w warunkach mojego obecnego stanowiska komputerowego w domu raczej nie
ma sensu inwestowanie w Tannoya, samoróbka na Tonsilach wystarczy) niż
sprzęt, który sam ze siebie jest straszną padaką.

>Trochę dziwi mnie też poszukiwanie super zestawu audio do auta,

A to zupełnie inna sprawa, ale to trochę tak, mam wrażenie, jak
z odchudzaniem roweru - to bardziej kwestia prestiżu i osiągów
"mierzalnych" niż faktycznego znaczenia osiągniętych parametrów.

>Ale czasami znaczące w przypadku tanich wbudowanych kart, nawet z super
>głośnikami...

Owszem.

>Słuchanie muzyki przy pracy na kompie? Toż to profanacja ;-)

Wiesz, czasami pracą na kompie jest słuchanie muzyki (i nie tylko
słuchanie) ;-)

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Niejeden   przypomina   Achillesa  wyłącznie
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. piętą.(Wojtek Moszko)