PC'et domowy za ~ 2k.

Autor: XWindowsMen <xwindowsmen_at_gmail.com>
Data: Wed 17 Jun 2009 - 10:08:56 MET DST

Witam.
Mam ok. 2000 PLN na komputer + osprzęt (składany za miesiąc także ceny
pewnie jeszcze zjadą). Postanowiłem, że sam go złożę... sęk w tym, że
odkąd mam laptopa... jestem w tej materii zielony trochę i 2 lata
wstecz :/ Jeżeli bylibyście skłonni nakierunkować mnie z jakich części
go złożyć (za czym się oglądać, czego unikać, w co nie inwestować)
byłbym naprawdę bardzo wdzięczny. Domyślnie nie zamierzam go
modernizować w przyszłości, bo pewnie za 5-6 lat nie będzie to miało
sensu - także wiecie w czym rzecz ;)

LCD -> ma być dobry :) grafik na nim nie będzie siedział, ale smużenia
w filmach nie chcę oglądać no i żeby kąty były OK. 17'' w zupełności
wystarczy.
Płyta główna -> bez zintegrowanej grafiki no i jakiegoś zaufanego
producenta.
Procesor -> "najcięższą" rzecz jaką będzie musiał pociągnąć to pewnie
gierki sprzed 2-3 lat... ~2,5Ghz winno wystarczyć... ze względu na
budżet zapewne coś ze stajni AMD!?
RAM -> 1GB byle nie jakiś "no-name"... jak starczy kasy to może 2GB!?
Grafika -> Nie mam pojęcia co jest teraz dobre. Musi pociągnąć
średniawe gierki ale raczej nie w opcji full-detal.
Zasilacz -> Żeby on to wszystko pociągnął z lekkim zapasem...
ModeCom!?
HDD -> 120GB w zupełności wystarczy ;)
DVD -> dobra nagrywarka DVD, namiętnie nie będzie wykorzystywana ale
zawsze warto mieć.

Musi się jeszcze znaleźć kasa na klawiaturę, mysz (podstawowy sprzęt,
USB) oraz głośniki -> 2.0, 2.1 jakieś Creativy czy cuś do max. 100PLN
no i... obudowa (prosta, zwykła, desing nie istotny, żeby tylko była
dobrze wykonana).

Z góry dziękuje za sugestie i życzę miłego dnia :)