Re: PC'et domowy za ~ 2k.

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Wed 17 Jun 2009 - 19:49:14 MET DST

"XWindowsMen" <xwindowsmen@gmail.com> wrote in message
news:d98f47c3-16ce-4865-b0bd-b2e11db1f0f3@k2g2000yql.googlegroups.com...
> LCD -> ma być dobry :) grafik na nim nie będzie siedział, ale smużenia
> w filmach nie chcę oglądać no i żeby kąty były OK. 17'' w zupełności
>wystarczy.

filmy na 17??
roznica miedzy 17 a 19 to 80 zlotych, tyle ze do filmow to 19 dalej srednio
sie nadaje, zdecydowanie panorama, iiyama ma je nienajgorsze i calkiem tanie
koniecznie z dvi

smuzenie nie wystepuje w zadnym wspolczesnym monitorze, a katy we wszystkich
tanich monitorach na tn sa identycznie beznadziejne

>Płyta główna -> bez zintegrowanej grafiki no i jakiegoś zaufanego
>producenta.

czemu bez? plyty ze zintegrowana grafika (g31) to jedne z tanszych
(i calkiem przyzwoitych konstrukcji) - GA-G31M-S2L masz juz za 160 pln
a plytka bardzo fajna (jak na lowenda)

>RAM -> 1GB byle nie jakiś "no-name"... jak starczy kasy to może 2GB!?

daj sobie spokoj z takimi oszczednosciami, zacznij od 2 a wsadz 3 jezeli
tylko sie da