Re: Komputer Firmowy

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Fri 12 Jun 2009 - 20:31:34 MET DST

On Fri, 12 Jun 2009 18:53:00 +0100, "tg" <aa@bb.cpl> wrote:

>"rs" <no.address@no.spam.pl> wrote in message

>no przepisow na leoparda na pc jest jakis zylion na necie, tyle ze nigdy sie
>tym nie interesowalem bo i po co? dlaczego mialoby mi zalezec na osx'ie?

tobie moze nie zalezy, ale ty nie jestes jeden jedyny. no ale uwazac
ze jestes. przeciez ci nie zabronie.
btw. zainteresuj sie co warte sa te przepisy i ile sie nad nimi trzeba
napracowac, zeby to dzialao, a i tak szanse, ze bedzie chodzic dluzszy
czas stabilnie sa minimalne.

>ze wbrew twojej opinii komputerki z jablkiem nie oferuja niczego specjalnego

mylisz sie, albo nie czytasz uwaznie tego co pisze. pokaz mi gdzie
napisalem, ze oferuja cos szczegolnego? ja mowie tylko, ze to
przyzwoita solidna platworma, ktora wystarczajaco dobrze spelnia swoje
zadania tak w domu jak i w bardzo wymagajacych warunkach.
to ty piszesz, ze sa okrojone, ze za drogie itp. przemysl to wiec, bo
po raz kolejny bajki opowiadasz.

nic specjalanego? a czego ty oczekujesz ze ci piwo bedzie otwieral?

to teraz napisze, co maja szczegolnego. maja genialny wewnetrzny
design, ktorego nie oferuja inne firmy produkujeace sprzet pod windows
lub unixa. maja swietnie przemyslany, elegancji wyglad, o ktorym
wiekszosc sprzetu pc-towego moze jedynie pomazyc ( i to jest clue tego
watku, bo o to walsnie pytek pytal), choc to sie na szczescie zaczyna
zmieniac, niemniej to kwestia gustu, choc elegancja powin abyc w
takich razach zawsze w dobrym guscie.
sa stabilne, oferuja - na dzien dobry - bezzstresowa prace jesli
chodzi o virusy, czego no sorry mistrzu, ale o windowsach, szczegolnie
w duzym srodowisku powiedziec nie mozna.
maja na dzien dobry wszystkie narzedzia unixowe w shellu.
pozawalaja bezproblemowo zainstalowac windows, jak i dowolny linux
oprocz samego OSXa.
<rs>