Re: Nagłe rebooty kompa

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Mon 08 Jun 2009 - 00:15:33 MET DST

TRUX pisze:
> Temperatura procka osiąga 62 stopnie (Celsjusza naturalnie) ostatnio
> procek athlon 2600+ na jądrze barton.
Temperatura mniej istotna, bardziej istotne, czyś nie zruszył radiatora
(pasty) przy wymianie zasilacza. Zdejm radiator, sprawdź jądro czy nie
ukruszone, wyczyść i posmaruj nową pastą, zamontuj.

> Problem z rebootami to kwestia ostatniego tygodnia (pojawił sie chyba po
> złapaniu jakiegoś tyfusa w windzie)tak przypuszczam, potem przywróciłem
> z kopii zapasowej i zaczęły sie co jakiś czas robić takie szopki czase i
> 2 x dziennie restarta strzeli bez uprzedzenia.
Jeśli to windows, to sprawdź czy nie masz w systemie
(Zaawansowane>Uruchamianie i odzyskiwanie) zaznaczone "Automatycznie
uruchom ponownie" - wtedy zamiast pokazać bluescreena komputer zrobi reset.

> Rama mam Goodrama :) działa spoko.
Działa czy się restartuje? Sprawdzałeś pełny przebieg memtest86 ?

> Zastanawiam się czy mogłaby tu mieć z tym problemem coś klawiatura którą
> wcześniej rozkładałem do czyszczenia. Ale nie zauważyłem abym gdy
> zaskakuje mnie reboot była dotykana w tym momencie.
Jak najbardziej może, już kilka razy się z tym spotkałem, gdy urządzenie
na ps/2 lub usb robiło zwarcie (np latające śmieci-opiłki metalowe w
klawiaturze), komputer resetował się lub robił zwisy bez powodu i bez
dotykania. Profilaktycznie bym wymienił, to nie jest wielki koszt.