Re: Nagłe rebooty kompa

Autor: TRUX <_at_[itotez>
Data: Mon 08 Jun 2009 - 00:56:33 MET DST

> TRUX pisze:

> Temperatura mniej istotna, bardziej istotne, czyś nie zruszył radiatora
> (pasty) przy wymianie zasilacza. Zdejm radiator, sprawdź jądro czy nie
> ukruszone, wyczyść i posmaruj nową pastą, zamontuj.
  Procek gwarantuję, jest jak nówka przesmarowany pastą arctic silver 5
Dodatkowo uruchomiłem wentylator w obudowie (zwykle wyłączony bo szumi i
drażni) i temperatura spadła prockowi do 48 - 52 stopni.

> (Zaawansowane>Uruchamianie i odzyskiwanie) zaznaczone "Automatycznie
> uruchom ponownie" - wtedy zamiast pokazać bluescreena komputer zrobi reset.

Faktycznie opcja "uruchom ponownie" była zaznaczona winklem,wyłączyłem
zobaczymy co to da.

> Działa czy się restartuje? Sprawdzałeś pełny przebieg memtest86 ?
Testy zaliczone

> Jak najbardziej może, już kilka razy się z tym spotkałem, gdy urządzenie
> na ps/2 lub usb robiło zwarcie (np latające śmieci-opiłki metalowe w
> klawiaturze), komputer resetował się lub robił zwisy bez powodu i bez
> dotykania. Profilaktycznie bym wymienił, to nie jest wielki koszt.

Klawiatura czyściutka niedawno ją totalnie rozkręciłem i odpucowałem nie
ma prawa tam nic być. Chyba że źle skręciłem w co wątpię. Ale nigdy nic
nie wiadomo, chyba zajrzę do niej jeszcze raz posprawdzam czy dobrze
poskładałem.

Gracias Compadre

Pozdro

Trux