Re: Nagłe rebooty kompa

Autor: TRUX <_at_[itotez>
Data: Mon 08 Jun 2009 - 00:25:25 MET DST

Michal AKA Miki pisze:
> Użytkownik "TRUX" <"trux[usunto]"@[itotez]vp.pl> napisał w wiadomości
>
> Ja bym zaczal od:
> - sprawdzeniu event loga (jesli to windows - start-uruchom-eventvwr i szukac
> w sekcji system)
> - memtesta
> - testu dysku twardego
> - sprawdzenie na jakims live cd
>
> Pytanie, czy te restarty to tez niebieski ekran?
>
> Pozdrawiam
> Michal

Witam.
Za poradą popatrzyłem i wyszło ze cyklicznie pojawia sie taki komunikat:

Service Control Manager (zdarzenie ma numer 7000)

Nie można uruchomić usługi Sterownik portu równoległego z powodu
następującego błędu:
Nie można uruchomić określonej usługi, ponieważ jest ona wyłączona lub
ponieważ nie są włączone skojarzone z nią urządzenia.

I zaraz pod nim niejako w parze idzie ostrzeżenie
Dhcp (to zdarzenie ma numer 1007)
Komputer ma automatycznie skonfigurowany adres IP dla karty sieciowej o
adresie 000D6166545C. Używanym adresem IP jest xxx xxx xxx itd.

Tyle co udało mi sie znaleźć. Czy to problem mogący dawać takie efekty
jak nagły reboot? Coś z jakimś sterownikiem się wywraca i to jest powód?

Acha restarty nie powodują ani nie generują blue screena. Po wymianie
zasilacza niebieskie już nie straszy.

Pozdro

Trux