Czy wymiana nagrywarki wymaga postawienia nowego systemu?

Autor: topek <topek-s*amerzy-to-mendy-je-PiPi-ne_at_post.pl>
Data: Wed 03 Jun 2009 - 11:33:29 MET DST

Witam,
mam taka konfiguracje:

Plyta: Gigabyte: M55S-S3 nforce 550 AM2
CPU: Athlon 64 X2 3800 Boxed
RAM: 1 kosc samsunga DDR2 667MHz 1GB
Grafa: Asus EN7600GS Silent
twardy: samsung na IDE (jako master)
nagrywarka: od dzis LG GH22NS SATA
System: win xp

Padla mi nagrywarka ASUSA (tez SATA), poszedlem do sklepu i kupilem ta
tania LG. Podpialem ja na innym porcie SATA niz poprzedni ASUS. Win xp
wykryl nowy naped, zainstalowal noo i teraz system zachowuje sie dziwnie.
Jak odpalam nero to nie chce sie odpalic (proces nero.exe jest widoczny
w liscie wystartowynch procesow) ale nero jako takiego nie widac.

Po wlozeniu plyty cd audio, muzyka sie odpala, pochodzi chwile i sie
winamp zwiesza.

Czy cos trzeba w ustawieniach zmienic (jakies DMA, czy inne cuda), zeby
w koncu system dzialal normalnie, czy od nowa postawic.
Oczywiscie nie mozna wykluczyc, ze nowa nagrywarka jest uszkodzona, ale
nie sadze.

Na moj nos, cos nie tak z moja konfiguracja.

--
topek-> jak zawsze pozdrawiający
<---napisane przez Kazika na poczatku lat 90-tych--->