Re: Czy wymiana nagrywarki wymaga postawienia nowego systemu?

Autor: Doxent <doxent_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 03 Jun 2009 - 14:56:16 MET DST

> Padla mi nagrywarka ASUSA (tez SATA), poszedlem do sklepu i kupilem ta
> tania LG. Podpialem ja na innym porcie SATA niz poprzedni ASUS. Win xp
> wykryl nowy naped, zainstalowal noo i teraz system zachowuje sie dziwnie.

objawy mogą świadczyć o kiepskim zasilaczu. Ta co niby padła może być
całkiem dobra podłączona do innego zasilacza. Spotkałem już całkiem sporo
komputerów w których po wymianie napędu na nowy pojawiał się trochę inny
zestaw objawów związanych z ich użytkowaniem. Najczęściej jednak załadowanie
płyty powodowało restart komputera co ewidentnie świadczy o kondensatorach w
zasilaczu.