Update biosu

Autor: topek <topek-s*amerzy-to-mendy-je-PiPi-ne_at_post.pl>
Data: Thu 04 Jun 2009 - 18:35:28 MET DST

topek pisze:
> Witam,
cut
> Na moj nos, cos nie tak z moja konfiguracja.
Idac za rada kolegi Karola Y, skrecilem sobie live wersje XP.
Po wystartowaniu z plytki i probie wypalenia plyty system zachowal sie
dokladnie tak samo.
Aplikacja nagrywajaca zawisla i nic sie nie dalo zrobi (zadne kill
process nie pomagalo).
Wiec to nie kwestia mojego systemu. Zarzucilem wiec pomysl postawienia
systemu od nowa.

Wzialem sie wiec za update'y.
Nagrywarka miala najnowszy firmware.
Zrobilem update biosu (fajna aplikacja gigabyte z poziomu windowsa, sam
sobie sciagnal z sieci potrzebny bios) i .... nagrywarka dziala.
Wypalilem CD audio i DVD (obraz plyty) i obylo sie bez bledow!

Za jakis tydzien dam znac czy to przypadek, czy faktycznie pomoglo :)

--
topek-> jak zawsze pozdrawiający
<---napisane przez Kazika na poczatku lat 90-tych--->