Bledy, bledy :-/

Autor: topek <topek-s*amerzy-to-mendy-je-PiPi-ne_at_post.pl>
Data: Wed 03 Jun 2009 - 18:40:36 MET DST

topek pisze:
> Witam,
cut
> Na moj nos, cos nie tak z moja konfiguracja.
Powalczylem troche z tym dziadem i stracilem 3 plyty cd i 2 DVD
(verbatim i tdk).
Cus jest nie tak z moja konfiguracja i nie bede teraz rzezbil tylko po
prostu system postawie od nowa.
Kombinowalem z kablami, portami na plycie, nowa wtyczka zasilajaca (z
innej galezi), odinstalowywaniem IDE/ATAPI w menedzerze urzadzen,
sterownikami aspi. Nic nie pomaga.
Od 2 lat nie stawialem nowego systemu wiec sie akurat nada :)

--
topek-> jak zawsze pozdrawiający
<---napisane przez Kazika na poczatku lat 90-tych--->