Re: Czy jest sens instalowac windows xp 64bit na Core2 duo?

Autor: Grzegorz Krukowski <registered.user_at_op.pl>
Data: Tue 02 Jun 2009 - 10:44:57 MET DST

On Mon, 1 Jun 2009 13:54:22 +0200, "|3eR|<0" <.@.> wrote:

>Za 341 z艂 mo偶esz kupi膰 wersje tkz Family Pack, kt贸ra uprawnia ci臋 do
>zainstalowania tego na 5 mac-ach. Lub jedn卤 wersj臋 leoparda wraz z ilife
>09( ca艂y pakiet do pracy na multimediach) + iwork 09 ( macowki office) za
>799 z艂. Cena nie wiele wieksza od GO艁EGO Xp PRO kt贸re defakto technologia
>jest z 2001 roku, w przypadku zakupu vista ultimate bo tylko t卤 wersje w
>og贸le mo偶na r贸wna膰 z osx to osx z ca艂ym pakietem wychodzi jeszcze taniej.
>Wiec o czym tutaj wi臋cej gada膰?.

Tak po prawdzie, to prawdziwej ceny MacOS to nie znasz, gdy偶 ka偶dy Mac
ma system w cenie komputera, to co podajesz, to s膮 chyba ceny
uaktualnie艅 - tak wi臋c por贸wnanie jest troch臋 nie na miejscu.

Wada Maca dla mnie - ma艂o popularny wi臋c i mniejszy wyb贸r program贸w.
Je偶eli oferta dla MACosa jest dla Ciebie wystarczaj膮ca, to OK, lecz
nie jest tak dla ka偶dego.

Szoda z jednej strony, 偶e nie mo偶na kupi膰 maka do ka偶dego PC,
szczeg贸lnie teraz, kiedy sprz臋towo Maca niewiele r贸偶ni od zwyk艂ego
blaszaka. Z drugiej strony MacOS straci艂 by na 艂atwo艣ci konfiguracji -
to co wychodzi przy 20 r贸偶nych komponentach na krzy偶 nie musi si臋 uda膰
przy 2000 ;) A je偶eli chcesz spotka膰 ,,bezobs艂ugowego'' windowsa to
szukaj markowych PC a nie sk艂adak贸w - z regu艂y takie PCty maj膮
dostrojonego windowsa do sprz臋tu.

--
Grzegorz Krukowski