Re: Czy jest sens instalowac windows xp 64bit na Core2 duo?

Autor: |3eR|<0 <._at_.>
Data: Wed 03 Jun 2009 - 00:01:48 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Krukowski" <registered.user@op.pl> napisał w wiadomości
news:d4p9251e5u1uudf0hmilis4jk3d778naj0@4ax.com...

> [...]
>
> Wada Maca dla mnie - mało popularny więc i mniejszy wybór programów.
> Jeżeli oferta dla MACosa jest dla Ciebie wystarczająca, to OK, lecz
> nie jest tak dla każdego.
>
> Szoda z jednej strony, że nie można kupić maka do każdego PC,
> szczególnie teraz, kiedy sprzętowo Maca niewiele różni od zwykłego
> blaszaka. Z drugiej strony MacOS stracił by na łatwości konfiguracji -
> to co wychodzi przy 20 różnych komponentach na krzyż nie musi się udać
> przy 2000 ;) A jeżeli chcesz spotkać ,,bezobsługowego'' windowsa to
> szukaj markowych PC a nie składaków - z reguły takie PCty mają
Mysle wlasnie ze gdyby osx mial byc dostepny pod kazdego blaszaka stalby sie
bardziej awaryjny. Bo wlasnie zamknieta ilosc sprzetu jest powodem dlaczego
ten system tak dobrze i stabilnie pracuje z sprzetem apple. Tak jak
wspomnialem wczesniej paradoksalnie zguba windowsow sa sterowniki firm 3 i
ilosc podzespolow bazowych.