Re: Czy jest sens instalowac windows xp 64bit na Core2 duo?

Autor: Giecze <czechowski_at_post.#skasujto#.pl>
Data: Tue 02 Jun 2009 - 23:14:53 MET DST

Grzegorz Krukowski wrote:

>Tak po prawdzie, to prawdziwej ceny MacOS to nie znasz, gdyż każdy Mac
>ma system w cenie komputera, to co podajesz, to są chyba ceny
>uaktualnień - tak więc porównanie jest trochę nie na miejscu.
>
>Wada Maca dla mnie - mało popularny więc i mniejszy wybór programów.
>Jeżeli oferta dla MACosa jest dla Ciebie wystarczająca, to OK, lecz
>nie jest tak dla każdego.

                                           OS Xa oczywiście
                                            vvv
>Szoda z jednej strony, że nie można kupić maka do każdego PC,
>szczególnie teraz, kiedy sprzętowo Maca niewiele różni od zwykłego
>blaszaka. Z drugiej strony MacOS stracił by na łatwości konfiguracji -
>to co wychodzi przy 20 różnych komponentach na krzyż nie musi się udać
>przy 2000 ;) A jeżeli chcesz spotkać ,,bezobsługowego'' windowsa to
>szukaj markowych PC a nie składaków - z reguły takie PCty mają
>dostrojonego windowsa do sprzętu.

Absolutnie podzielam Twoje zdanie, dla siebie Maca bym nie kupił bo
używam zbyt wielu małych pomocnych narzędzi (i kilku większych) i
szkoda by mi było marnować pieniędzy. Ale znam osoby, którym Mac by
pewnie przypasował, gdyby musieli sami zadbać o swój komputerek (nawet
w opozycji do markowych PC), głównie przez lepiej skrojoną ofertę "dla
opornych" (czy MS oferuje cośtakiego jak iWork/iLife?) i salony gdzie
pewnie w potrzebie oprogramowanie by zainstalowali (wcześniej
sprzedali) i pomogli. Imaaż, "wyjątkowość" i przynależność do klubu
gratis (dla wielu bezcenny) ;)

Grzegorz