Re: Komp Vobis a podzespo³y

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Mon 25 May 2009 - 01:22:29 MET DST

"pieuk" <wpisznadawce@gazeta.pl> wrote in message
news:gvbpae$d8l$1@inews.gazeta.pl...
> Wiecie mo¿e, jakie podzespo³y (producent, model) wk³ada Vobis do swoich
> komputerów? Interesuje mnie model VP E7400a:

na ich stronie pisze ze "Zdjecia tylnej czesci komputera, sa zdjeciami
pogladowymi i moga siê ró¿niæ w zale¿no¶ci od partii produkcyjnej."
co oznacza ze plyty wsadzaja rozne (plyta i zasilacz to dwie rzeczy ktore
maja jakies znaczenie)

nie na temat, ale:
wejdz na strone dowolnego sklepu i poskladaj sobie to o conajmniej
1/4 taniej (z systemem, bez office - sprawdz open office) i bedziesz
wiedzial co masz w srodku
jako bonus - mozesz sobie sam otworzyc obudowe ;)