Re: Komp Vobis a podzespoły

Autor: Bartosz P. <pieuk.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 26 May 2009 - 10:45:52 MET DST

tg <aa@bb.cpl> napisał(a):

> "pieuk" <wpisznadawce@gazeta.pl> wrote in message
>
> na ich stronie pisze ze "Zdjecia tylnej czesci komputera, sa zdjeciami
> pogladowymi i moga się różnić w zależności od partii produkcyjnej."
> co oznacza ze plyty wsadzaja rozne (plyta i zasilacz to dwie rzeczy ktore
> maja jakies znaczenie)

Dostałem z Vobisu odpowiedź o składzie zestawu:

Zasilacz Enlight GPS-400AB C ATX12V 350W PFC, FAN 120mm
Płyta główna Gigabyte GA-G31M-ES2L VGA GBLAN uATX
Procesor Intel Core 2 Duo E7400 2,80/1066/3 SLB9Y BOX
Karta grafiki Gainward GeForce 9600GT 512MB DDR3 DVI HDMI PC
Moduł pamięci Samsung M378T2863RZS-CF7, DDR2-800, 1GB
Moduł pamięci Hynix HYMP125U64CP8, DDR2-800, 2GB
Dysk twardy Hitachi HDP725050GLA360 500GB 16MB SATA2 7200rpm
Napęd DVD+/-RW Philips SPD6005BM, PATA, LightScribe

Do zestawu dochodzi jeszcze: myszka, klawiatura, obudowa Foxconn, Vista Home
Premium, Office 2007 Home&Student.

Zastanawia mnie to, ze dają płytę główną ze zintegrowaną grafą i kartę graficzną.

Warto taki zestaw? Piszą jeszcze, że to najczęstsza konfiguracja.

> nie na temat, ale:
> wejdz na strone dowolnego sklepu i poskladaj sobie to o conajmniej
> 1/4 taniej (z systemem, bez office - sprawdz open office) i bedziesz
> wiedzial co masz w srodku
> jako bonus - mozesz sobie sam otworzyc obudowe ;)

"Poskładałem" sobie ten zestaw w konfiguratorze Komputronika, w przypadku
braku konkretnej części w Komputroniku szukałem ile kosztuje w necie i dawałem
zamiennik w cenie zbliżonej). Z oprogramowaniem koszt podobny, może ze 100zł
taniej w Komputroniku.