Nieduza podkladka pod ciezka mysz laserowa

Autor: GLaF <glaf_at_niema.takiego.numeru.pl>
Data: Mon 25 May 2009 - 01:18:57 MET DST

Witam.
Mam myszkę Logitech MX620 (
http://www.komputronik.pl/Peryferia/Logitech_MX620_Cordless_Laser_Mouse/pelny,id,41426/
) .
Na zwykłej podkładce foto strasznie się gubiła w miejscach, gdzie było dużo
kolorów.
Na firmowej podkładce Znaku (cieńka, jednokolorowa, z jakby ceraty)
chodziła lekko i równo, ale bardzo szybko na ślizgaczach zbierał się brud i
musiałem je czyścić nawet kilka razy dziennie, co było bardzo irytujące.
Na szmaciance Tracera ( http://tinyurl.com/oruwxj ) ślizgacze się nie
brudzą, laser się nie gubi, ale podkładka stawia zbyt duże opory.
Wymieniłem baterie w myszy z alkaicznych na lekkie litowe, ale opór wciąż
jest zbyt duży.
O teflonowych ślizgaczach czytałem opinie, że się szybko odklejają, a może
macie jakieś sprawdzone do MX620?

Jaką polecacie podkładkę, która:
- będzie nieduża i najlepiej cieńka
- będzie jednokolorowa i dobrze pracowała z laserem w MX620
- nie będzie brudziła ślizgaczy (szmaciana nie brudzi)
- na której myszka będzie się gładko, cicho i bez oporów ścizgać (!)
- pozwoli na precyzyjną pracę
- nie będzie ze szkła ani metalu

Przeglądając stronę komputronika, wpadły mi w oko dwie:
Razer Goliathus Speed Edition Omega
http://www.komputronik.pl/Peryferia/Razer_Goliathus_Speed_Edition_Omega/pelny,id,59584/
Everglide Titan MiniMat
http://www.komputronik.pl/Peryferia/Everglide_Titan_MiniMat/pelny,id,43576/
Ale wiem o nich tylko tyle co tam wyczytałem.

Myszy używam głównie do netu, prac biurowych, grafiki (gł. wektorowej) i
sporo "wachluję" przenosząc pliki. W gry nie gram.

--
GLaF