Re: Nieduza podkladka pod ciezka mysz laserowa

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Mon 25 May 2009 - 01:36:37 MET DST

"GLaF" <glaf@niema.takiego.numeru.pl> wrote in message
news:nlxjqvwydq2q.m53mijbm53qf.dlg@40tude.net...
> Witam.
> Mam myszkę Logitech MX620

obecnie ta sama mysz, podkladka taka jak ta:
http://photos02.allegroimg.pl/photos/oryginal/642/04/54/642045423

pierwsza sluzyla mi w latach 99-07 po dobre kilka godzin dziennie

nie pamietam juz kto je produkuje (pare lat temu wytropilem)
ale sprzedaje je kilka firm, min. tracer, gembrid, w miare latwo
je znalezc

kupilem sobie trzy na zapas i jestem ustawiony na kilkanascie lat

jezeli nie masz oporow przed poduszka pod nadgarstkiem to jest to
imho najlepsza podkladka jaka mozna znalezc (a uzywalem na roznych
kompach niejednej i dobre kilkanascie testowalem zanim wrocilem
do tej samej ktora mi sluzyla caly ten czas - ale moze to tylko
przyzwyczajenie)