Re: Problem z kartą graficzną Geforce 8600 GTS 512MB

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Sun 24 May 2009 - 18:29:06 MET DST

doom3 ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

> zart? czy rzeczywiscie reprezentuje to Twoja wiedze? Moze poprostu od
> niechcenia pusciles sobie "trola"... ?

Co do mojej wiedzy przyznaje, że jest ograniczona. Nigdy nie twierdziłem
inaczej. Z reguły daje sobie radę z różnymi problemami i starałem się w
miarę szybko pomóc - inna sprawa, że faktycznie zrobiłem to dość po
łebkach (ale nie trolowałem). :)
Jeśli chodzi o Ciebie, to jest coś takiego, że przywodzi na myśl
"napinanie się" (wnoszę po tonie kilku Twoich komentarzy). Na Twoim
miejscu starałbym się używać mniej despotycznej formy do wyrażania
swoich racji (nie to, że je neguje ale warto by było, żebyś ją sobie
przemyślał jeśli masz trochę oleju w głowie). ;)
Jeśli coś - pisz na priva...

Pzdr, OMSON