Re: Mysz bezprzewodowa do laptopa

Autor: Paweł Ubysz <puby_at_WYWALwp.pl>
Data: Sun 24 May 2009 - 18:36:52 MET DST

Użytkownik "Ewa" <e@wa.com.pl> napisał w wiadomości
news:gvbrt5$s07$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Bardzo Wam dziękuję za odpowiedzi, ale...
> już przy dzyndzlach nie byłam pewna czy dobrze rozumiem, a przy
> nanodzyndzlach
> odpadłam zupełnie.

Odbiornik ( dzyndzel )do myszki bezprzewodowej musisz wetknąć w gniazdo USB.
Taki standartowy to wystaje kilka cm i trzeba na niego uważac.
Ale sa nanoodbiorniki które wystaja jakies 5 mm i mozna spokojnie zapomnieć
o takim odbiorniku wetknietym w gniazdo.
Z reguły w ofertach sklepów sieciowych, bądź allegro obok myszki jest
zdjęcie odbiornika - różnice widac od razu.

> Możecie podać chociaż jakieś przykłady dzyndzli i nanodzyndzli, bo o
> definicje
> nie ośmielam się prosić. :-)
>
> Mój laptop ma BT.
To chyba jednak myszka na BT. Wtedy nic nie wystaje i masz jedno wolne
gniazdo USB więcej.