Re: Problem z kartą graficzną Geforce 8600 GTS 512MB

Autor: doom3 <doom3mk_at_o2.pl>
Data: Sat 23 May 2009 - 05:17:01 MET DST

Użytkownik "OMSON" <omson@o-dwa.pl> napisał w wiadomości
news:gv7e6r$4hn$1@news.interia.pl...

> O kurde ziom, nie napinaj się aż tak :) ...bo jeszcze ktoś pomyśli, że się
> przejmujesz ;)

Nikt sie nie napina... nie wiem tylko czy zdajesz sobie sprawe, ze czesc
uzytkownikow tej grupy jak i roznych wyszukiwarek trafi na Twojego posta i
bedzie probowala instalowac starocie, wiec zaszkodzisz, nie pomozesz.

Druga sprawa, do konca nie jestem pewien tego co pisales... to mial byc
zart? czy rzeczywiscie reprezentuje to Twoja wiedze? Moze poprostu od
niechcenia pusciles sobie "trola"... ?

Ech...

--
doom3