Re: Info - czytnik Unitek.

Autor: Bartosz Nazar <_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 22 May 2009 - 19:49:43 MET DST

Gotfryd Smolik news pisze:

> Z przenośnych kupiłem coś takiego:
> https://www.hurt.com.pl/?o=shpp&i=4856

Mam taki sam i moge tylko bardzo pochwalić.
Jest szybki (około 22mb/s przesyłu z CF Sandisk III Extreme)
i bezproblemowo zadziałał z każdą kartą jaką mu podłączyłem.

Jakość wykonania mogła by być o stopień lepsza, ale najważniejsze,
że "środek" działa świetnie.

Jak się go podłączy, to każde złącze (CF, SD, MS) jest widziane
jako osobny dysk, czyli być może (nie sprawdzałem) można przegrywać
np. z CF na SD lub korzystać z trzech kart na raz.

pozdrawiam!
Bartosz Nazar