Re: Problem z kartą graficzną Geforce 8600 GTS 512MB

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Fri 22 May 2009 - 20:02:07 MET DST

OMSON ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:

> Zapytałem profilaktycznie (to raczej dobry zasilacz).

BTW - z wtyczką PCI-E (6pin) zrobić to samo - wetknąć kilka razy do
karty (mnie na Chieftec'u znikały dyski twarde i już sadziłem ze to wina
mostka na płycie a przyczyna okazała się być banalna - dyski przestały
sie pojawiać zaraz bo ich odczepieniu i ponownym podłączeniu
spowodowanym jakimiś modyfikacjami w ułożeniu gratów).

OMSON