Info - czytnik Unitek.

Autor: Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Fri 22 May 2009 - 02:02:23 MET DST

  Uwaga, crosspost (.foto.cyfrowa, .pecet).

  Witam.
  Prowadziłem czas jakiś temy śledztwo w sprawie czytników, wyszło że
polecono mi z montowalnych Apacera (któregoś).
  Wyszło że występuje w przyrodzie, ale rzadko ;)

  Z przenośnych kupiłem coś takiego:
https://www.hurt.com.pl/?o=shpp&i=4856
(sprzedawca jest również na allegro, pod nazwą "qbok" AFAIR)
...i wychodzi że faktycznie działa.
  Karta CF PQI, okazało się że najszybsza z tych co mam, faktycznie
przekracza 25 MB/s dla odczytu. Zapis przekracza 11MB/s
(ale - co zaznaczam - to *nie jest* SanDisk extreme coś tam).
  Jakby kto szukał taniego "zdolnego" czytnika to IMVHO warto wziąć
pod uwagę.

  Z dziegciu można wrzucić płytkie gniazdo CF - na ogół widywałem
głębsze, dające poczucie że "się nie wyłamie" (przy szarpnięciu
kartą w poprzek).

  Acha: nie mam udziałów w hurt.com.pl :P, piszę bo wiem że o informacje
o realnie występujących na rynku czytnikach trudno :(
BTW: ktoś się spotkał z często widzianym (w sklepach :>) Chieftec
  CDR 501 (do zabudowy)?

pzdr, Gotfryd