Re: GA m61p-s3 bios

Autor: Marcin Kocur <marcin2006_at_gmail.com.wytnij>
Data: Mon 11 May 2009 - 19:52:11 MET DST

Osoba web napisała na pl.comp.pecet:

> pytanie drugie
> czy jesli jednak bede zmuszony(a raczej tak bedzie) to zakupu nowej
> plyty, to brac taka sama (lub podobna m61pme-s2p dualbios phenom) czy
> tez dorzucic kase i wziac cos mocniejszego (na przyszlosc)

Mam to samo, kilka dni temu padło mi następne USB, temperatura mostka
podskoczyła o 20C. Przełączyłem panel na pozostałe sprawne i szukam
innej płyty. Czemu?
http://groups.google.pl/group/pl.comp.pecet/browse_thread/thread/ba4b1d2471c0765e/b2b2e28a818efbf2?hl=pl&q=m61p-s3#b2b2e28a818efbf2
Nie miałeś nigdy tych problemów? Ja się nawet cieszę, że się jej
pozbędę...

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur