dysk zewnetrzny - serwer plikow

Autor: Kedarby <artglass_at_home.pl>
Data: Mon 11 May 2009 - 19:46:38 MET DST

Witam
chce do domu kupic dysk zewnetrzny podpinany bezposrednio do sieci przez
RJ45, wazne aby mogl robic jako serwer ftp na zewnatrz a do tego w domu
robil jako serwer plikow, czyli magazyn, wazne aby mogl go postawic na
strychu i do neigo nie dochodzic, obsluga przez www, i moze jakas funkcja
zarzadzania energia, tj jak nie uzywany zeby usypial! nei wiem czy jasno sie
wyrazilem, a teraz moje pytanie moze ktos cos polecic, z wlasnego
doswiadczenia, za rozsadne pieniadze!

dzieki za sugestie