GA m61p-s3 bios

Autor: web <mirekgutowski_at_gmail.com>
Data: Sun 10 May 2009 - 14:00:06 MET DST

witam
cos mnie podkusilo (niestety raz w roku cos takiego sie zdarza) by cos
zmienic w plycie glownej.

Zainstalowalem face_wizard, zaczalem tworzyc nowe logo, chcialem
wstawic , program nie dopuszczal twierdzac ze plik graficzny nie
spelnia norm...pozniej kliknalem na auto....zaczal sie proces
zapisywania biosu (write bios ....)
Zakonczylo sie ...Komputer nadal pracowal.
Niestety, po ponownym uruchomieniu plyta juz nie wstala.
Nie pomoglo zwieranie(reset bios), wyciagniecie baterii, wielokrotne
resetowanie.
Plyta padla.
Pytanie pierwsze...
Czy domowym sposobem mozna jakos uratowac plyte?? (bez podmiany kosci
biosu)

pytanie drugie
czy jesli jednak bede zmuszony(a raczej tak bedzie) to zakupu nowej
plyty, to brac taka sama (lub podobna m61pme-s2p dualbios phenom) czy
tez dorzucic kase i wziac cos mocniejszego (na przyszlosc)

procesor thlon x2 3800+ (65 W)

zalezy mi przede wszystkim na energooszczednosci plyty

pozdrawiam
Mirek