Re: GA m61p-s3 bios

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Mon 11 May 2009 - 20:20:15 MET DST

W artykule <gu9ogp$161o$2@news2.ipartners.pl>, Marcin Kocur napisał(a):

> http://groups.google.pl/group/pl.comp.pecet/browse_thread/thread/ba4b1d2471c0765e/b2b2e28a818efbf2?hl=pl&q=m61p-s3#b2b2e28a818efbf2
> Nie miałeś nigdy tych problemów? Ja się nawet cieszę, że się jej
> pozbędę...

Ja mam kilka egzemplarzy (około 7).
Z włączaniem się samoczynnym komputera - nie stwierdziłem.
Dźwięk przy włączaniu/restartowaniu komputera - potwierdzony; a tam gdzie
to przeszkadzało, to głośnik odłączyłem.
Temperatura - nie zauwazyłem problemów.
Wolne włączanie - nie zauważyłem. Ale u mnie BIOS nigdy nie pracuje
na domyślnych ustawieniach, więc może coś odruchowo przestawiam?
Aktualizacja BIOS z pendrive - działa bez problemu.

Czyli podsumowując, to tylko piszczenie przy włączaniu jest denerwujące.
Ale łatwo można to obejść (odłączając speaker lub cofnąć wersję BIOSu
do bodajże F2 (a może jeszcze któraś pośrednia działa)?
Z ignorowaniem temperatury nie próbowałem.

Jacek