Wasze opinie o myszce Microsoft 6000v2

Autor: Czeresniak <darek1980_at_op.pl>
Data: Sun 10 May 2009 - 14:02:11 MET DST

Po wielu latach użytkowania posłuszeństwa odmówiła mi myszka Microsoft
IntelliMouse Explorer 2.0. Zdążyłem się już przyzwyczaić do kształtu,
przycisków i bardzo funkcjonalnego oprogramowania.
Przeszukując oferty nie widzę nic ciekawego oprócz myszki wymienionej w
temacie i myszki Microsoft Explorer.
Interesują mnie odpowiedzi na poniższe pytania:
Czy możecie podzielić się wrażeniami z użytkowania tych myszek?
Czy Microsoft Explorer posiada rolkę przechylaną na boki (według opisu ze
strony nie posiada, ale jak weźmie się porównanie z 6000v2 to już nie jest
to oczywiste)?
Ile wytrzymują baterie?
Czy lakier jest odporny na ścieranie?

Niesamowicie przypadła mi do gustu myszka Microsoft X8, ale ta cena :-(

Pozdrawiam
Darek