Re: Czy te temperatury procka sa ok?

Autor: żółta pięta <d_at_b.a>
Data: Sun 10 May 2009 - 13:58:19 MET DST

> Czy ja coś piszę o ich inteligencji? Pisałem wyłącznie o tym, że jak się
> raz ułoży to nie ruszać, bo drugi raz się samo nie rozprowadzi. Pomijając
> niewykonalność zbierania i rozprowadzania pasty - to zauważ może że pasta
> na nowym radiatorze ma konsystencję miękką, a po choćby jednokrotnym
> przegrzaniu do ~65-70'C dostaje konsystencji starej plasteliny. Jak nie
> wierzysz - sprawdź bez ściskania (choć ciśnienie też ma tutaj znaczenie),
> podgrzewając radiator choćby grzejnikiem jakimś (na kuchence?) a drugi
> zostawiając nie pogrzany. Czy po eksperymencie obie pasty mają taką samą
> [...]

znowu piszesz bzdury
pasta po zagrzaniu staje sie twardsza poniewaz odparowuja z niej
rozcienczalniki ktore maja za zadanie zmiekczenie jej na czas aplikacji. nie
ma to nic wspolnego z tym co piszesz. proponuje dowiedziec sie z czego ta
pasta jest zrobiona a dopiero pozniej przekazywac swoje madrosci innym.
tak samo dziala nowa pasta jak i stara, twarda zalozona raz jeszcze.