Re: Czy te temperatury procka sa ok?

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Sun 10 May 2009 - 13:50:53 MET DST

żółta pięta pisze:

> orginalne mazidlo ciezko nazwac pasta. jezeli udalo by sie ja zebrac do
> kupy to zapewniam cie ze "dostosowala by sie" do nowych warunkow.
> ah te inteligentne pasty...
Czy ja coś piszę o ich inteligencji? Pisałem wyłącznie o tym, że jak się
raz ułoży to nie ruszać, bo drugi raz się samo nie rozprowadzi.
Pomijając niewykonalność zbierania i rozprowadzania pasty - to zauważ
może że pasta na nowym radiatorze ma konsystencję miękką, a po choćby
jednokrotnym przegrzaniu do ~65-70'C dostaje konsystencji starej
plasteliny. Jak nie wierzysz - sprawdź bez ściskania (choć ciśnienie też
ma tutaj znaczenie), podgrzewając radiator choćby grzejnikiem jakimś (na
kuchence?) a drugi zostawiając nie pogrzany. Czy po eksperymencie obie
pasty mają taką samą konsystencję? Hint: materiały termoplastyczne,
duroplastyczne (aczkolwiek ta pasta typowym duroplastem nie jest, zbyt
niskie temperatury)