Re: Drukarka HP LaserJet 5L - problem *s1M

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sat 02 May 2009 - 23:16:25 MET DST

Użytkownik "KRIZZ" <pfff.torrent@gmail.com> napisał w wiadomości
news:gtfm82$o33$1@news.vectranet.pl...
> Witam, otóż mam taki problemik.. za każdym razem, kiedy drukuję coś na ww
> drukarce, to pierwsza strona wychodzi z takim czymś w lewym górnym rogu:
> *s1M
>
> Reszta strony jest pusta, i potem wchodzi dopiero druga strona i tam się
> drukuje dalej, ale nie zawsze. Czasem jest tak, że drukuje się ta pierwsza
> strona z tym czymś, a potem zaczyna mrugać pomarańczowa dioda na
> urządzeniu (tak jakby jakiś błąd bufora albo coś) i nic się nie drukuje.
> Aby unieszkodliwić pomarańczową diodę, można z zasilania wyłączyć i
> [...]

Przede wszystkim sprawdz selftesta drukarki - czy takie rzeczy wychodza przy
stronie testowej z drukarki (bez podlaczenia do komputera). Jesli tak (w co
watpie) - sprawa oczywista - drukarka do wymiany.

Po drugie sprobuj wydrukowac strone testowa systemu operacyjnego. Jesli
wydrukuje OK, to znaczy ze problem jest gdzies glebiej. Jesli nie wydrukuje
poprawnie - to problem komunikacji (spooler-kontroler- kabel-elektronika
drukarki)

Przy okazji wartoby jeszcze zapytac, z jakiego programu tak ci drukuje.. Czy
to jest program DOSowy, czy windowsowy. Bo jesli DOS, to trzeba by pogrzebac
w programie, bo to program moze robic taki miszmasz...

Pozdrawiam
Michal