Drukarka HP LaserJet 5L - problem *s1M

Autor: KRIZZ <pfff.torrent_at_gmail.com>
Data: Fri 01 May 2009 - 23:12:27 MET DST

Witam, otóż mam taki problemik.. za każdym razem, kiedy drukuję coś na ww
drukarce, to pierwsza strona wychodzi z takim czymś w lewym górnym rogu:
*s1M

Reszta strony jest pusta, i potem wchodzi dopiero druga strona i tam się
drukuje dalej, ale nie zawsze. Czasem jest tak, że drukuje się ta pierwsza
strona z tym czymś, a potem zaczyna mrugać pomarańczowa dioda na urządzeniu
(tak jakby jakiś błąd bufora albo coś) i nic się nie drukuje. Aby
unieszkodliwić pomarańczową diodę, można z zasilania wyłączyć i włączyć
drukarkę, i dalej się drukuje... niestety nie drukuje się to co chcemy,
tylko jakieś inne znaczki... co zrobić? wymiana sterowników nic nie daje...

WIN XP sp3, drukarka podłączona prrzez USB tzw VIRTUAL PORT, gdyż nie mam
LPT w płycie głównej, ale w poprzednim komputerze z płytą gdzie było LPT
miałem ten sam problem... rozwiązałem go jedynie poprzez nie drukowanie :]

pozdrawiam
Kin!o

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów 4049 (20090501) __________