Re: urzadzenie USB z funkcja pendrive i sterownikiem na nim

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sat 02 May 2009 - 23:15:14 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Michal Kawecki"
>Nadmierna przesada w obie strony jest szkodliwa.

O właśnie. I o jest kwestia wypracowania pewnego konsensusu.

>Nie życzę sobie ani
>takiego świata, gdzie każdy może mieć spluwę pod poduszką, ani takiego,
>gdzie wszędobylskie kamery zaglądają mi do okien.

O widzisz. Czyli chcesz jednak ograniczać Wolność. W tym wypadku akurat
cudzą wolność do szpiegowania Ciebie. I na tym właśnie polega życie w
społeczeństwie. Naprawdę nie widzę żadnego dobrego powodu żeby nie
ograniczać monopolistów w interesie społeczeństwa.

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb Jak  to mówi stare porzekadło: nie ma brzyd-
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d' kich Makintoszy, tylko wina czasem  brak(Ar-