Re: Drukarka HP LaserJet 5L - problem *s1M

Autor: KRIZZ <pfff.torrent_at_gmail.com>
Data: Sun 03 May 2009 - 11:15:59 MET DST

Użytkownik "Michal AKA Miki" <jakistammichal@z.onetu.pl> napisał w
wiadomości news:gtid7b$l86$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "KRIZZ" <pfff.torrent@gmail.com> napisał w wiadomości

> Przede wszystkim sprawdz selftesta drukarki - czy takie rzeczy wychodza
> przy stronie testowej z drukarki (bez podlaczenia do komputera). Jesli tak
> (w co watpie) - sprawa oczywista - drukarka do wymiany.

Selftest wychodzi ok

> Po drugie sprobuj wydrukowac strone testowa systemu operacyjnego. Jesli
> wydrukuje OK, to znaczy ze problem jest gdzies glebiej. Jesli nie
> wydrukuje poprawnie - to problem komunikacji (spooler-kontroler-
> kabel-elektronika drukarki)

jak drukuję stronę testową to też jest ok

> Przy okazji wartoby jeszcze zapytac, z jakiego programu tak ci drukuje..
> Czy to jest program DOSowy, czy windowsowy. Bo jesli DOS, to trzeba by
> pogrzebac w programie, bo to program moze robic taki miszmasz...

drukuję pod windowsem, program to MS WORD 2003, lub nawet z acrobat readera,
niestety tutaj już nie jest dobrze... :-/ na prawdę nie wiem jak sobie z tym
poradzić, gdzieś na angielskim forum przeczytałem że trzeba wyłączyć jakąś
opcję w zakładce PORTY, włącz obsługę dwukierunkową... odznaczyłem lecz to
nie rozwiązało mojego problemu:(

Kin!o

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów 4049 (20090501) __________