Re: [zakupy] LCD 22-24'' do 2tys

Autor: LeP <lesp_at_onet.pl>
Data: Sun 26 Apr 2009 - 21:59:23 MET DST

Użytkownik "A_Zet" <adek124@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:jca9v4puq4b1j5b7qb03cl3h3gv7r4lgoa@4ax.com...

> Bo ja wiem...
>
> Kupiłem 26 marca ten monitor. Całkiem przypadkowo dowiedziałem się o
> tej miesiecznej gwarancji, zadzwoniłem 23 kwietnia na infolinie
> serwisu, facet po wysluchaniu o co biega, podał mi bez najmniejszego
> marudzenia nadany mi numer usługi, adres wysyłkowy oraz telefon do UPS
> co bym zawołał posłańca. Umówiłem się na jutro, bo UPS też wiedział o
> co biega gdy zadzwoniłem, i nawet chcieli przysłac umyślnego w piątek,
> ale nie chciałem się uwijać z pakowaniem. W sumie, jak na razie, nie
> [...]

Nie chwal, bo jakbyś kupił nie LG, to pewnie nie miałbyś teraz takich
problemów. Bo nawet wymiana to jednak niemały problem.
Widać przy obecnych kosztach robocizny firmie nie opłaca się sprawdzać
dokładnie wypuszczanych egzemplarzy, wolą wymieniać na nowe. Jestem w stanie
wyobrazić sobie, że ma to uzasadnienie ekonomiczne. Jestem użytkownikiem już
trzeciego lcedeka i nigdy nie miałem problemów nawet z jednym bad czy hot
pikselem. Wśród moich znajomych też nie zaobserwowałem problemu, więc
wnioskuję, że jest to przypadłość statystycznie dość niepowszechna w
sprzęcie nawet ze średniej półki. Ale może się mylę? W końcu ani ja ani oni
nie używali nigdy LG;)

--
LeP