Re: [zakupy] LCD 22-24'' do 2tys

Autor: Pawel \ <opajak1_at_gazeta.pl>
Data: Sun 26 Apr 2009 - 22:30:36 MET DST

Powitanko,

> Nie wiem, czy Ci sie nada, ale polecalbym LG, a to z tego powodu, ze
> jako jedyny wymienia do miesiaca od zakupu monitor, gdy jest
> uszkodzony nawet jeden piksel.

Dell w swoich 24" daje 3 lata gwarancji, 1 rok na martwe/zapalone pixele z
mozliwoscia dokupienia dluzszej gwarancji (choc jesli przez rok zaden sie
nie zepsuje, to i po 3 latach uszkodzonych pixeli nie powinno byc). W 27"
standardowo jest 3 lata. Do tego wszystkie mozliwe wejscia video (z
nienajwygodniejszym co prawda przelaczaniem miedzy nimi). Coprawda
kosztuja troche ponad 2kzl, ale warto.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mrożek)