Re: [zakupy] LCD 22-24'' do 2tys

Autor: A_Zet <adek124_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 26 Apr 2009 - 20:41:45 MET DST

On Sun, 26 Apr 2009 19:32:12 +0200, PSYLO <psylo.WYTNIJTO@o2.pl>
wrote:

>Tak mówi teoria, bo w praktyce ponoć są z taką wymianą potężne problemy.
>Stąd też bardziej należy zwrócić uwagę na porządną matrycę, a nie na
>takie chłyty marteinkowe ;) Do 2 tys. zł można spokojnie kupić np. Della
>z całkiem niezłą matrycą E-IPS (i jeszcze sporo zostanie).

Bo ja wiem...

Kupiłem 26 marca ten monitor. Całkiem przypadkowo dowiedziałem się o
tej miesiecznej gwarancji, zadzwoniłem 23 kwietnia na infolinie
serwisu, facet po wysluchaniu o co biega, podał mi bez najmniejszego
marudzenia nadany mi numer usługi, adres wysyłkowy oraz telefon do UPS
co bym zawołał posłańca. Umówiłem się na jutro, bo UPS też wiedział o
co biega gdy zadzwoniłem, i nawet chcieli przysłac umyślnego w piątek,
ale nie chciałem się uwijać z pakowaniem. W sumie, jak na razie, nie
widzę żadnych problemów, jakkolwiek do finału jeszcze trochę. :-)))

--
Adek