Re: [zakupy] LCD 22-24'' do 2tys

Autor: A_Zet <adek124_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 29 Apr 2009 - 21:56:13 MET DST

On Sun, 26 Apr 2009 20:41:45 +0200, A_Zet <adek124@poczta.onet.pl>
wrote:

>Bo ja wiem...
>
>Kupiłem 26 marca ten monitor. Całkiem przypadkowo dowiedziałem się o
>tej miesiecznej gwarancji, zadzwoniłem 23 kwietnia na infolinie
>serwisu, facet po wysluchaniu o co biega, podał mi bez najmniejszego
>marudzenia nadany mi numer usługi, adres wysyłkowy oraz telefon do UPS
>co bym zawołał posłańca. Umówiłem się na jutro, bo UPS też wiedział o
>co biega gdy zadzwoniłem, i nawet chcieli przysłac umyślnego w piątek,
>ale nie chciałem się uwijać z pakowaniem. W sumie, jak na razie, nie
> [...]

Rzecz trudna do uwierzenia, ale na tyle zabawna, że opowiem Państwu...

Jak wiadomo, posłałem w poniedziałek, dziś w środę mi dostarczono,
z nowszej serii, nowiutki ale... DWA!!! O żesz kurna. Gdy wróciłem do
domu, było już po 18:00 i katarynka w serwisie mi odpowiedziała, że
pracują do 18:00 więc zadzwonię jutro z pytaniem, czemu aż takie
prezenty robią. Ale to nie koniec komedii omyłek: dwukrotnie podałem
swój adres, ale jak zwykle w formacie dom/mieszkanie czyli 9/124.
Oczywiście adres w liście przewozowym i na dwóch pudłach brzmiał
9/24 :-) (to mi przy dostawach z Allegro już się zdarzało). Nie było
mnie w domu, ale napisali dobry telefon na pudłach i posłaniec
dzwonił, więc go pokierowałem. :-)
Muszę się oduczyć i zacząć pisać 9 m 124, bo okazuje się, że wielu ten
ukośnik w sąsiedztwie jedynki przysparza zamrtwień. :-)))

Jak pisał Przedpiśca, z wymianą mogą był potęzne problemy, ale takich
chyba nie przewidywał. No i ta szybkość działania, tu olbrzymie brawa
dla LG.

BTW, poprzednik miał oznaczenia 208WA a obecny 2094D, i dużo więcej
piktogramów na obudowie, z innym interfejsem obsługi, lepszym na
pierwszy rzut oka od poprzednika, z lepiej mocowaną podstawą do
obudowy i lepiej działającym przechylaniem. Jak na pierwsze dwie
godziny użytkowania, jestem zachwycony...

--
Adek