Re: GeForce 7300 GT TV out - brak obrazu w telewizorze

Autor: jakup <jakup13_at_interia.pl>
Data: Thu 23 Apr 2009 - 19:43:17 MET DST

Solar pisze:
> Da się. Wtyczka svideo pasuje do wyjścia tvout w kartach. Spróbuj bez
> przejściówki. A potem zobacz, co pokazują sterowniki - czy TV jest
> wykryty, czy masz włączone klonowanie, a nie pojedynczy wyświetlacz...
> Popatrz na stronie w stopce.

Dało się :) ale wyłamałem z wtyczki najpierw bolec plastikowy, bo bez
przejściówki wtyczka musi być do góry nogami. Weszła ale efekt ten sam
czyli bez zmian. TV jest wykryty co najśmieszniejsze, mogę włączyć
klonowanie albo dual-view albo rozstaw poziomy, pionowy. Wszystko z tej
strony wydaje się być OK. Poza tym mogę sobie okienka przerzucić na
drugi wyświetlacz tzn gdzieś w czarną przestrzeń poza prawą granicą
monitora :) Czyli on tam jest...
Spróbuję kupić inny kabel, może czincze, a może jeszcze raz taki sam?
Przynajmniej się dowiem czy to wina kabla.
pozdrawiam