Re: GeForce 7300 GT TV out - brak obrazu w telewizorze

Autor: Solar <solar91_at_opBEZTEGO.pl>
Data: Thu 23 Apr 2009 - 22:03:05 MET DST

jakup pisze:

> Dało się :) ale wyłamałem z wtyczki najpierw bolec plastikowy, bo bez
> przejściówki wtyczka musi być do góry nogami. Weszła ale efekt ten sam

Dziwne co piszesz. Z GT miałem 7600 i 8800 i wtyczka svideo pasowała
normalnie, bez żadnego wyłamywania.

> czyli bez zmian. TV jest wykryty co najśmieszniejsze, mogę włączyć
> klonowanie albo dual-view albo rozstaw poziomy, pionowy. Wszystko z tej
> strony wydaje się być OK. Poza tym mogę sobie okienka przerzucić na
> drugi wyświetlacz tzn gdzieś w czarną przestrzeń poza prawą granicą
> monitora :) Czyli on tam jest...

Może faktycznie coś nie tak z TV? Sprawdzałeś drugie euro? Włączasz
dobry program? Może w menu musisz wybrać rodzaj sygnału wejściowego?

--
Solar             www.solar.blurp.org              GG 1834424
"Ani Marks, ani Engels czy Lenin nie odciągną ludzi od kościoła - sam