Re: GeForce 7300 GT TV out - brak obrazu w telewizorze

Autor: Solar <solar91_at_opBEZTEGO.pl>
Data: Thu 23 Apr 2009 - 18:21:38 MET DST

jakup pisze:

> Podłączyłem telewizor 7-metrowym kablem s-video/euro i wszystko grało.
> Do mojej karty jest przejściówka z gniazda tv-out na różne inne rodzaje
> połaczenia - czincze, s-video i muszę jej użyć, bo 4-pinowy kabel jaki
> kupiłem bez niej nie da się wetknąć w gniazdo w kompie. Ale TV dobrze

Da się. Wtyczka svideo pasuje do wyjścia tvout w kartach. Spróbuj bez
przejściówki. A potem zobacz, co pokazują sterowniki - czy TV jest
wykryty, czy masz włączone klonowanie, a nie pojedynczy wyświetlacz...
Popatrz na stronie w stopce.

--
Solar             www.solar.blurp.org              GG 1834424
"Religia to komunikacja w jedną stronę. W obie to psychoza."