Re: D-Link DIR-300 - siec w domu

Autor: <soap_at_go2.pl>
Data: Thu 16 Apr 2009 - 23:30:10 MET DST

On 16 Kwi, 21:06, Radosław Sokół <rso...@magsoft.com.pl> wrote:

> Po co?

Router mam postawiony obok monitora komputera stacjonarnego a z wifi
korzystam sporadycznie. Metr przed glowa pracuje non stop nadajnik a
nie mamy 100% przeslanek ze to jest zdrowe dla organizmu a skoro
jakies tam ograniczenia mocy sygnalu i okreslenie bezpiecznej
odleglosci istnieja to pewnie nie dla picu.