Re: D-Link DIR-300 - siec w domu

Autor: <soap_at_go2.pl>
Data: Thu 16 Apr 2009 - 23:26:54 MET DST

On 16 Kwi, 21:29, "Krzysztof Kucharski"
<szpunk_BEZTE...@poczta.onet.pl> wrote:

> 2. Twój router posiada odlaczalna antene. Wystarczy zamiast anteny wkrecic
> sztuczne obciazenie - rezystor 50 ohm w obudowie wtyku SMA.

Jak cos takiego wyglada i czy na pewno bedzie pasowac na ten "gwint"?
Samo odpiecie anteny chyba duzo nie zmieni.

Swoja droga widze ze jest Pan w temacie wiec mozna prosic o jakies
wsparcie w sprawie konfiguracji i stworzenia dostepu miedy komputerami
w domu bo nie wiem zbytnio jak za to sie zabrac :)?