Re: D-Link DIR-300 - siec w domu

Autor: Marcin Wasilewski <jakis_at_adres.pewnie.je.st>
Data: Fri 17 Apr 2009 - 00:12:39 MET DST

Użytkownik <soap@go2.pl> napisał w wiadomości
news:3cefd893-a472-44ca-9c36-cff76912d28f@z9g2000yqi.googlegroups.com...
> On 16 Kwi, 21:06, Radosław Sokół <rso...@magsoft.com.pl> wrote:

> Router mam postawiony obok monitora komputera stacjonarnego a z wifi
> korzystam sporadycznie. Metr przed glowa pracuje non stop nadajnik a
> nie mamy 100% przeslanek ze to jest zdrowe dla organizmu a skoro
> jakies tam ograniczenia mocy sygnalu i okreslenie bezpiecznej
> odleglosci istnieja to pewnie nie dla picu.

Pozostają takie względy jak energooszczędność oraz, a może przede wszystkim
bezpieczeństwo sieci i poziom zakłóceń.
Podsumowując - po co "siać" w promieniu 100 m., jak wystarczy mniejszą 20x
mocą w promieniu np. 5 metrów. Co wpływa na zmniejszenie zużycia energii
elektrycznej oraz poprawę wydajności okolicznych sieci.