Re: Reklamacja na dysk bezpodstawnie odrzucona. Ale .... PILNE!

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 16 Apr 2009 - 23:38:39 MET DST
Message-ID: <slrnguf9av.dvk.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "ToMasz"
>>> Z tego co sie orientuje, brak reakcji w czasie dozwolonego terminu (sklep
>>> zastrzega sobie termin do 28 dni!) moge zarzadac zwrotu pieniedzy. Jak to
>>> wyglada?
>> Jeśli była to reklamacja z tytułu niezgodności towaru z umową,
>> sprzedawca ma 14 dni na odpowiedź. W przeciwnym wypadku uznaje się, że
>> sprzedawca reklamację zaakceptował.
>> Po szczegóły odsyłam do ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży
>> konsumenckiej.
>wałki ciśniesz.

Co takiego? Ja rozumiem, że dzisiejsza młodzież ma swoją grypserę, ale
w "miejscu publicznym" mógłbyś się wyrażać zrozumiale.

>1 reklamacja - i z tego skorzystał
>2 odstąpienie od umowy z tytułu niezgodności.
>
>1 wyklucza 2. i odwrotnie. to 2 rózne sprawy, i powinno tak być( nie
>jest) ze 2 załatwia sprzedawca a 1 producent, lub jego serwis lub
>sprzedawca o ile ma na to umowe, a 99% niema.

A w życiu. Mylisz reklamację z gwarancją. Gwarancja jest dobrowolnym
zobowiązaniem gwaranta. Reklamacja to potoczne określenie żądania
wymiany rzeczy wadliwej, bądź przywrócenia tej rzeczy do stanu zgodnego
z umową.

-- 
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb ADDING  "JUST  KIDDING" DOESN'T MAKE IT OKAY
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d' TO INSULT THE  PRINCIPAL  (Bart  Simpson  on
d' http://epsilon.eu.org/ Yb chalkboard in episode 2F09)
`b,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.,-,.d' 
Received on Thu Apr 16 23:40:04 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 16 Apr 2009 - 23:51:04 MET DST