Re: antena na USB

Autor: Toper <SPAM.toperek_at_interia.pl.SPAM>
Data: Wed 15 Apr 2009 - 09:47:44 MET DST

rs pisze:

> w tym wypadku nie da sie wywiesic modemu za okno (na okno), bo
> pomieszczenie z kompem jest w centrum konstrukcji. teoretycznie antena
> na przedluzaczu mialaby szanse dzialac pod warunkiem, ze ta wewnetrzna
> jest tak zaprojektowana, ze moze skorzystac z przedluzenia modulu
> anteny. skoro przedluzacz zostal uzyty i nie bylo zadnej zmiany, to
> mnie zaciekawilo.
>
> jaki byl skutek uzycia 10metrowego przedluzacza? <rs>

skutek był taki, że modem nie działał ;-), pewnie jakby dać aktywnego
huba to by zadziałał.
Ja nie miałem wyjścia, bo ten modem nie ma wyjścia na antenę zewnętrzną
i po całym mieszkaniu szukałem gdzie będzie dobry sygnał i w końcu w
jednym pokoju znalazłem, modem wisi na karniszu :-)

Pozdrawiam
Toper