Re: antena na USB

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Tue 14 Apr 2009 - 18:13:14 MET DST

On Tue, 14 Apr 2009 12:26:45 +0200, Toper
<SPAM.toperek@interia.pl.SPAM> wrote:

>oj lewą nogą wstaliśmy :-)

aaa tam zaraz lewa noga. po prostu pewnych rzeczy nie lubie i nie mam
zamiaru sie do nich przyzwyczajac, a widze jakas epidemie.

>W moim modemie z Playa sam kabel nie pomógł, ale powieszenie modemu na
>oknie już tak. Więc empirycznie moim zdaniem kabel nie robi w tym
>przypadku za antenę, tylko za przedłużacz.
>Dodam, że 10m kabel USB był za długi.

w tym wypadku nie da sie wywiesic modemu za okno (na okno), bo
pomieszczenie z kompem jest w centrum konstrukcji. teoretycznie antena
na przedluzaczu mialaby szanse dzialac pod warunkiem, ze ta wewnetrzna
jest tak zaprojektowana, ze moze skorzystac z przedluzenia modulu
anteny. skoro przedluzacz zostal uzyty i nie bylo zadnej zmiany, to
mnie zaciekawilo.

jaki byl skutek uzycia 10metrowego przedluzacza? <rs>