Re: antena na USB

Autor: STranger <pisz_na_at_berdyczow.pl>
Data: Mon 13 Apr 2009 - 22:07:38 MET DST

rs pisze:
> czy to prawda, ze takiemu modemowi jak Huawei E 169 HSDPA, zeby mu
> polepszyc odbior (poziom sygnalu) mozna go podpiac do kompa poprzez
> przedluzacz USB?

Tak. Masz to wyraźnie napisane w instrukcji obsługi tego modemu. Kilku
zdaniowej instrukcji - żeby nie było, że trudno to przeczytać.

czy komus sie pomylilo radyjko przenosne z
> dolaczanymi sluchawkami, ktore za antenke robily i teraz kit
> sprzedaje? <rs>

  Dodatkowo możesz do tego modemu podłączyć zewnętrzną antenę.
Faktycznie dłuższy kabel USB i antena zewnętrzna bardzo skutecznie
polepszają odbiór - sprawdziłem to w praktyce na Huawei E169.

--
pozdrawiam
STranger